07 fevereiro 2006

Perto demais

And so it is
É isso ai
Just like you said it would be
como você disse que seria
Life goes easy on me
A vida corre fácil pra mim
Most of the time
Quase sempre
And so it is
E então é isso
The shorter story
A história mais curta

No love, no glory
Sem amor, sem glória
No hero in her sky
Sem herói no seu céu

I can't take my eyes of you
Não consigo tirar meus olhos de você

I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes...

And so it is
E então é isso
Just like you said it should be
Como você falou que deveria ser
We'll both forget the breeze
Nós dois esqueceremos a brisa
Most of the time
A maioria das vezes

And so it is
E então é isso
The colder water
A água mais fria
The blower's daughter
A filha do soprador
The pupil in denial
A aluna rejeitada

I can't take my eyes of you
Eu não posso tirar meus olhos de você
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes of you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Eu disse que te odiei?
Did I say that I want to
Eu disse que pensei em deixar
Leave it all behind?
Tudo para trás?

I can't take my mind of you
Eu não paro de pensar em você
I can't take my mind of you
I can't take my mind of you
I can't take my mind of you
I can't take my mind of you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new
Até encontrar um novo alguém

Essa música marca a atual fase da minha vida, de desencanto e desilusão+ com os relacionamentos...